ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Ništa ni s čim ali sve u svemu...

Okej, izbori došli, izbori prošli, biramo tako često da više nije ni velika stvar. Nije nikakva stvar uopšte. Dok trepnem opet će mi neko pjevati da izađem na izbore i uzmem tu nikakvu stvar u svoje ruke (evo, kladim se da će se Dubioza ponovo aktivirati...ono iznenađujuće, skroz).
Skontah da češće izlazim da glasam nego što kupujem čizme, a pri tome to ne znači da kupujem kvalitetne i nepoderive čizme, e to je sjebano.
(Prijedlog za narednu predizbornu kampanju - na teferičima i narodnim veseljima počnite dijeliti i čizme za glasove)
Rezultati su nebitni, iskreno, totalna mi misterija kako se ljudi kod nas mogu uzbuđivati oko pobjednika i gubitnika.
Takvo nešto sam mogla razumjeti ranih 2000-ih, danas u jesen 2012. godine uzbuđenje ljudi koji sada pola sata poslije ponoći čitaju rezultate glasanja - ne mogu shvatiti, i pomalo sam ljubomorna na to iščekivanje.
Ali ono što posebno ama baš nikako ne mogu shvatiti jeste da još uvijek postoji strašno i užasno veliki broj ljudi koji su se opredijelili ne glasati.
Ne osuđujem, samo ne shvatam. A ne shvatam jer mi još niko nije objasnio na smislen način. Niko mi nije objasnio uopće.
Objašnjenje "biram da ne biram" je bedastoća i retardiranost koju ne uvažavam.
Objašnjenje "nije mi se dalo gubiti vrijeme" jeste donekle validno, ali ostavlja mi prostora da tu osobu smatram klasičnim idiotom.

A ti...tebi neću reći ništa, znaš da su ovo oni sati kad se sve utiša i kad mačak želi u kuću, napolju je nevrijeme i nestaje struje.
Nerviram se što nisi ponio kišobran.





2 komentara:

  1. Napokon neko na blogu da dijeli moje mišljenje! Ni meni nikakve logike nema neglasati. I onda su kao iznenađeni što stalno isti pobjeđuju.

    OdgovoriIzbriši
  2. LMAO na tvoj komentar na mom blogu. :D
    Sto se glasanja tice, ja odavno ne glasam. Kuzim tvoju logiku, al ja sam jedno vrijeme bila ni vrit ni mimo sto se drzava tice, a sad mi je glupo glasat na cro izborima kad ne zivim dolje, a na ovima glasam samo lokalne ili nista.

    OdgovoriIzbriši